2014/04/28

Bemutatkozóparti visszatérőbe

Mi történik itt?

Plot

Fanfictionök történnek, melyekben benne voltam de megöregedtem, rövidebben és még ráadásul hosszabban is, magukban vagy mixelt fandomokkal dúsítva, szebbek-csúnyábbak, érdekesek és ügyetlenebbek is. Lehetséges, hogy felfedezhető lesz idővel kisregény, rövidebb terjedelmű elbeszélés (novella), képek, muzsika és minden ilyesmi földi jó.

Kirőlmiről? Haha. Van ugye ez a legtöbb zsenge nőn átfutó Supernatural-bolondulás, ami sok tekintetben hasonlít a GOT-antipartihoz. Ezek mind elértek engem is, terveztem és neki is kezdtem dolgoknak velük, és nem vagyok biztos még a létjogosultságukban. (Ez nem érinti az ASYLUM-ot, azt be fogom fejezni mint a fene. Bizony!) Szóval ezek esetleges kiesésével is maradnak szívem stagnált csücskei: Glue, In the Flesh, Good Omens, American Horror Story, Marvel pajtásék és lehet, hogy BEROBBANOK egy verespettyes csinicsodával, a nem tudom hányak által ismert Shiver-trilógiával (ahol Cole meg a jelleme. Jajistenka.), az örökkön örökké kedvenc dolog How I live now-kötettel, amiben egyáltalán SEMMI utalást sem fogok tenni a filmre MERT, valamint visszanyúlok kicsit Drarryékhez, ha már a Potter-mánia új lángot kapott mostanság *ami igazán szuper dolog*.
Tömbösítés: Glue, In the Flesh, Good Omens, AHS, Marvel, Shiver, HILN, Harry Potter. Visszaköszönhet a Supernatural és a GOT, de a Welcome to Night Vale is (ha végre befejezem).

Twist

A versek. Olvasható lesz egy-kettő, de ezeknek senki se szenteljen különösebb figyelmet *mert még elemzés során kiderül, hogy ázsiai férfilábujjakkal ízesítem a teám, az meg kinek lenne jó*. Egyéb saját dolgot valószínű nem publikálok, mert azok nem olyan izgik, és még elemezni se lehet olyan nagyon őket. De aztán meg ki tudja.

Rólam

Budapesti magyaros vagyok. Mármint azt tanulok, magyart. Sok dolog érdekel, például a sütemények és a golden retrieverek, de érdekelnek még az izlandi dolgok is, viszont nem a gleccserek. Nem igazán eszem húst, szóval a hús az nem érdekel. Szeretek (ez a reklám helye) játszani az Undertale nevű játékkal, shippelem Sansot és Frisket. *Frans* A kedvenc évszakom a tél, és nem örülök neki, ha xarozzák a mustáromat. A rendet is szeretem, magamat pedig akkor tisztelném a leginkább, ha tudnék karamellát készíteni. Azonban sajnos nem tudok.


Jogok

A castieles kép publikálója endoftoinght volt, én Winsherlokiri útján találtam rá We Heart It-on. Az oldal háttere a gyönyörű Vintage Backgrounds-ról származik, a Kő-béka Weöres Sándor szerzeménye, a Cas alatti szöveg Misha Collins-t idézi ezen funja alkalmával.
Az oldal üzemeltetéséből anyagi jogom nem származik, az Odaát Eric Kripke csodája, az American Horror Story Ryan Murphy és Brad Falchuk munkája, az In The Flesh Dominic Mitchellé, Amerika Kapitányék megalkotója a Marvel, Azirafael és Crowley írója Terry Pratchett és Neil Gaiman, Robbot és Theont George R.R.Martin alkotta meg, Cal és James Jack Thorne szülöttei, a Shivert Maggie Stifvater hozta világra nagy örömömre, a How I Live Now mesetáltos csodaírónője Meg Rosoff. A fanfiction-öket, saját történeteket, utazónaplókat én szerkesztettem, az utóbbiban látható képek sajátok.
A további felhasznált képeket megtaláljátok We Heart It-en meg Tumblin.

Elérhetőség

Amennyiben kérdésed van, elérhetsz, gyakorlatilag mindenhol, korlátlanul és nyugodtan, ráérünk..
rossio.armani@gmail.com
És itt. Egyre többet. Chat volt és lesz is, de elég rondán nézett ki és leszedtem.
Ó, facebookon kérlek ne. Még ha kitalálod szép nevemet, akkor se. Nem miattad. Az én hibám.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése